נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים סיימה פרויקט לשדרוג תשתיות והמשכיות עסקית בקבוצת רנואר

חברת מלם תים סיימה פרויקט לשדרוג תשתיות והמשכיות עסקית ברנואר – קמעונאית אופנה מובילה, המפעילה כיום את רשתות האופנה של המותגים רנואר ו-Twentyfourseven. היקף הפרוייקט נאמד בכמיליון שקל.

הפרוייקט, אשר ארך כחמישה חודשים, כלל שדרוג של הסביבה הווירטואלית על ידי שרתים חדשים, כולל שדרוג גרסאות, הוספת שתי מערכות אחסון המשוכפלות ביניהן לטובת המשכיות עסקית ופתרון גיבוי לדיסק ולקלטות. המערכת הנבחרת, משלבת מספר פתרונות: שרתי האחסון וה- Appliance לגיבוי מבית HPE, וירטואליזציה מבית VMware ותוכנת גיבוי מבית Veeam, והיא נועדה לשרת כ- 600 משתמשים, כולל סניפי הרשת.

יובל שגיא, מנמ”ר רנואר: “הפרוייקט נתן מענה לרצון שלנו להגן על נכסי המידע של רשת רנואר באמצעות מערכת מתקדמת, אשר ממנפת את הפעילות העסקית שלנו. תודות לכך, אנו נהנים מהמשכיות עסקית והתאוששות מאסון, תוך שיפור השירות, גמישות התפעול ושימוש מיטבי בתשתיות. ההחלטה לבחור במלם תים לביצוע הפרוייקט נבעה מהיכולת שלה להבין את הצרכים העסקיים שלנו, ולספק לנו פתרון מתקדם והוליסטי, הכולל את כלל רכיבי התשתית, לרבות חומרה, תוכנה, הטמעה, אינטגרציה והדרכה”.

לדברי גיא חן, מנהל צוות מכירות בקבוצת מלם תים, “לחברת רנואר יש כיום פתרון מוביל, המנוהל ממקום אחד וכולל יכולות מתקדמות של מערכות האחסון, לרבות שכפול למערכת אחסון נוספת, לטובת המשכיות עסקית והתאוששות מאסון. שדרוג הוירטואליזציה יחד עם פתרון אחסון, מאפשרים שרידות מקומית גבוהה. זאת לעומת התבססותה של חברת רנואר בעבר על תשתיות של שרתים פיזיים ושרתים ווירטואליים ללא אחסון מרכזי. אין ספק שמדובר בשדרוג משמעותי, אשר יעניק שקט נפשי להנהלת החברה”.

פורסם ע”י “ספונסר” ב-23 בנובמבר 2017.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם