נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

חולון נערכת לעידן העיר החכמה

ההיקף הכספי של הפרוייקט: 20 מיליון שקל

מוטי ששון, ראש עיריית חולון

מוטי ששון, ראש עיריית חולון

העיר חולון מיישרת קו עם עידן העיר החכמה: חברת תים זכתה בפרוייקט רחב היקף להקמת תשתית רשת תקשורת מטרו עירונית מהירה ורחבת פס, המבוססת על סיבים אופטיים. בתוכנית הכוללת: חיבור של למעלה מ- 300 אתרים ומוסדות ציבור לרשת, ביניהם: גני ילדים, בתי ספר, גנים ציבוריים, משרדי העירייה והשירותים העירוניים. ציוד התקשורת בפרוייקט יהיה של חברת סיסקו. להקמת התשתית האופטית, כולל הכנת תוואים נבחרה חברת מר. היקף הפרוייקט הכולל  נאמד בכ- 20 מיליון ₪.

הרשת תשמש בין היתר לפריסת תשתית מצלמות אבטחה, מתן שירותים מקוונים מבוססי וידאו וקול ובשלב השני גם הפעלת מערכות “אינטרנט של הדברים” (IOT), רמזורים, מערכות מצוקה ורשתות WiFi ברחבי העיר ועוד. הפרוייקט יחולק לשני שלבים: השלב הראשון, אשר יחל בשנת 2017, יכלול את בניית שדרת רשת המטרו בבניין העירייה וקישור 55 אתרים עירוניים, בהיקף כספי של למעלה מ- 3 מיליון ש”ח. חלקו השני של הפרוייקט, אשר יבוצע בין השנים 2017 עד 2019, יכלול את השלמת חיבורם של שאר האתרים.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון: “הפרוייקט יאפשר לעירייה להיערך באופן מושלם לעידן הערים החכמות, כמקובל בעולם ובכך לתושבים תהיה נוחות וקלות בגישה לגופי העירייה השונים. בזכות הקמת התשתית, נשפר באופן משמעותי את השירות שאנו מעניקים לתושבי העיר”.

דורון ראובני, מנהל מכירות לתחום המוניציפלי בחברת תים: “מדובר בפרוייקט עירוני, מורכב ומאתגר, במסגרתו תקושר העירייה עם כל גופים העירוניים על גבי תשתית רשת בקצב מהיר, באופן המותאם לסטנדרט העולמי של ערים חכמות. חברת מר נבחרה להקמת התשתית האופטית בשל ניסיונה הרב בתחום הטלקומוניקציה ועבודתה עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר והפתרונות של סיסקו נמצאו המתאימים ביותר בשל הובלה טכנולוגית והתאמתם לצרכי רשתות מטרו”.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם