נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם פיתחה אפליקציית מובייל עבור כנסת ישראל

כנסת ישראל השיקה בימים האחרונים אפליקציית מובייל המציגה את פעילותה הענפה. האפליקציה, אשר פותחה על ידי חברת מלם, מציגה את פעילותה העדכנית של הכנסת ובכלל זה כוללת את חדשות הכנסת, מידע אודות חברי הכנסת, ועדות הכנסת וכן שידורים ישירים ממליאת הכנסת והועדות השונות.

במסך הראשי של האפליקציה מוצגות שלוש הכתבות המרכזיות והמובילות של הכנסת, מופיעות החדשות המרכזיות מטעם הכנסת וכן לחצן מעבר מהיר למודול חברי הכנסת, לועדות, למרכז המבקרים ולכנסת ירוקה.

האפליקציה כוללת מנגנון Notification של דחיפת תכנים והתראות, המאפשר לכל משתמש להגדיר עבורו את סוגי המידע, ההתראות והתכנים להם הוא מבקש לקבל התראה על כל שינוי, עדכון או מידע חדש. המשתמש יוכל להגדיר אם ברצונו לקבל התראה ספציפית מועדה מסוימת בנושאי חדשות הועדה או סדר היום.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם מחנות Google למשתמשי אנדרואיד ומחנות Apple למשתמשי IOS.

צביקה דיין, מנהל פעילות המחשוב מטעם מלם בכנסת מציין: “מדובר בעוד צעד משמעותי של כנסת ישראל בעידן הדיגיטלי לחדשנות ויכולות הפצת מידע ON LINE בערוצי הדיגיטל השונים. פיתוח אפליקציית הכנסת למובייל הינו שלב משלים לפרויקטים מקדימים שבוצעו כגון פיתוח אתר האינטרנט של הכנסת לתצוגת גלישה בתאימות למובייל, תכנון ממשק משתמש בהיבטי UI ושדרוגים טכנולוגיים נוספים. אנו בשלב השקת שלב א’ של האפליקציה ואנו כבר נערכים להתנעת שלב ב’ אשר יכלול בין היתר הצגת הפעילות הפרלמנטרית של הח”כים, נוכחות ח”כים ועוד”.

מלם מבצעת את הפרויקטים הללו במסגרת פעילותה כספק מיקור החוץ של הכנסת, הכוללת העסקת כ-45 עובדים מקצועיים בתחומי האפליקציות, תשתיות ומוקדי תמיכה ושרות.

פורסם ב-19 לספטמבר 2016 ע”י טלנירי

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם