נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים הטמיעה כספת וירטואלית מאובטחת בשירות התעסוקה

מלם תים סיימה באחרונה פרויקט להגנה על מאגר נתוני דורשי העבודה בשירות התעסוקה, באמצעות כספות וירטואליות של סייברארק. הפרויקט בוצע בשיתוף Bulwarx, שתמכה באנשי הפיתוח של מלם תים בביצוע הממשק בין המערכות. הוא ארך שלושה חודשים והיקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל הטמעת מערכת בינה והשמה, המאפשרת שליפה של נתוני המאגר מתוך הכספות באונליין. במלם תים מציינים שפתרון זה מאפשר הגנה מלאה על פרטיות נתוני דורשי העבודה, ללא פגיעה בביצועי המערכת.

המערכת משרתת כ-450 אלף אזרחים בשנה, שמגיעים ל- 72 לשכות שירות התעסוקה הפזורות ברחבי הארץ ומבצעים הזדהות באמצעות כ-200 ההתייצבומטים – עמדות השירות העצמי שבלשכות.

לדברי חנה אביסרור-גולדרייך, מנמ”רית שירות התעסוקה, “מדובר במערך מאובטח ומבוסס רשת. הוא מספק לנו פתרון אבטחת מידע והגנה על פרטיות הנתונים של מאות אלפי דורשי העבודה שמגיעים לשירות התעסוקה מדי שנה. הבחירה במלם תים לביצוע הפרוייקט היתה טבעית עבורנו, בהיותה אחראית על התחזוקה השוטפת של מערכת הליבה בשירות התעסוקה. שיתוף הפעולה בין כלל הגורמים שהשתתפו בביצוע הפרויקט באופן המקצועי ביותר אפשר את הצלחתו”.

משה אורן, מנהל הטכנולוגיות הראשי של השירות, ציין כי “המערכת מאפשרת שליפת נתונים כמעט בזמן אמת, בפחות מ-500 מילי-שניות בממוצע. הדבר מסייע לנו בשיפור השירות ובמתן מענה מהיר ויעיל לדורשי העבודה”.

נצח עוגן, מנהל היישומים במלם תים, ציין כי “הפרויקט מהווה שינוי כולל במערכת הליבה של שירות התעסוקה והפתרון של סייברארק מעניק לארגון רמת אבטחה גבוהה. הנתונים של המבקרים, שנשמרים מעתה בכספת, נשלפים על ידי עמדות ההתייצבומט ומאומתים בזמן אמת. למערכת מנגנון אוטומטי ששומר נתונים של דורשי עבודה פעילים בלבד”.

יצוין כי פרויקט זה אינו הראשון שביצעה מלם תים בשירות התעסוקה בשנה האחרונה. בפברואר האחרון סיימה החברה פרויקט בן חצי שנה לשדרוג חוות השרתים של השירות, בעלות של 10 מיליון שקלים. בסיומו הועברה חוות השרתים של השירות לזו הממשלתית, שנמצאת בירושלים.

 

פורסם ע”י “אנשים ומחשבים” ב-14 בינואר 2018.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם