נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים הטמיעה ERP של SAP בלאומית שירותי בריאות

חברת מלם תים ולאומית השלימו בהצלחה עלייה לאוויר של פרויקט רחב היקף, ליישום מערכת לניהול משאבי הארגון של ענקית התוכנה SAP, בלאומית שירותי בריאות. הפרוייקט עלה לאוויר בהצלחה רבה, כאשר פתרון ה- ERP שנבחר מסוג S/4 HANA SAP נמצא כעת בשלב ההטמעה. ההסכם כולל גם אירוח תשתיות (DATA CENTER) ושירותי תחזוקה לתקופה של חמש שנים. עלות הפרויקט מוערכת במיליוני שקלים.

זהו אחד מפרוייקטי ה- ERP הגדולים והמורכבים שבוצעו בארץ בשנים האחרונות, שנמשך 16 חודשים וכלל יישום תהליכי רכש ומלאי, תהליכים פיננסיים, בקרה ותקציב, אחזקה, פיתוח משותף של עשרות ממשקים מול מערכות תפעוליות שונות, רובם בסביבת AS400 ומערכות חיצוניות שונות. במהלך הפרויקט הוגדר תת פרויקט של הסבת נתונים בהיקפים גדולים. בפרויקט הושקעו אלפי ימי עבודה, תוך אינטגרציה מוקפדת ומנוהלת של מלם תים ולאומית.

הפרוייקט כלל הדרכה של כ- 1,700 מודרכים בפריסה ארצית, בהובלת שותף להדרכה – ג’ון ברייס ומעורבות ארגונית גבוהה. הפרויקט כלל הקמת תשתיות חומרה ואפליקציה תומכות פתרון בחוות השרתים של מלם תים.

 

המערכת משמשת 170 בתי מרקחת בפריסה ארצית, 300 סניפים, מחוזות ומטה ובתוכם

כ- 1,700 משתמשים, החל מנציגות קשר ומנהלים בסניפים (קופות, רכש), דרך רוקחים ואחיות (קופות, רכש ומלאי) ועד למטה והנהלה בכירה.

 

המערכת עלתה לאוויר לפי התכנון בחודש ינואר 2018 תודות לעמידה בתכנית מעבר מדויקת, תוך שמירה מירבית על זמינות המערכות המשיקות וללא פגיעה ברצף השירות בקופה.

 

פתרון SAP S/4 HANA נמנה עם הדור הבא של פתרונות ה- ERP, המאפשר ניהול ארגונים בצורה פשוטה וחדשנית יותר, תוך שילוב טכנולוגיית ממשק משתמש חדשנית ואפשרות לאנליטיקה מתקדמת בזמן אמת.

 

מוריס קסנר, סמנכ”ל מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות מציין כי “כמוסד מוביל בתחום שירותי הבריאות, הצבנו בפנינו מטרה להתקדם לדור הבא של המערכות הארגוניות, לרבות מערכת לוגיסטית ופיננסית עשירה ומתקדמת, לטובת שיפור השירות המנהלי שלנו. מערכת S\4 HANA SAP מביאה לקפיצת מדרגה ביכולת לתכנן ולנהל את המערך הכלכלי והלוגיסטי של לאומית ומאפשרת מחשוב ובקרה של התהליכים, “אמת אחת” חוצת ארגון בכל רגע נתון, קבלת דוחות עשירים הכוללים אנליטיקה מתקדמת ושיפור עתידי של יכולת העבודה במובייל.

מלם תים נבחרה להיות השותף האסטרטגי של לאומית בפרויקט חשוב זה, לאור ניסיונה ביישום פרוייקטי SAP ERP בכלל ו- S/4 HANA בפרט, עם ניהול איכות וצוות מיישמים גדול, מקצועי ומנוסה וכן בזכות חוות השרתים של הקבוצה. הפרוייקט עלה לאוויר בהצלחה תודות למקצועיות, המסירות ובעיקר השותפות בין מלם תים ללאומית”.

 לדברי עינת זרמי, מנהלת חטיבת יישומים במלם תים: “אנו גאים להיות שותפים של לאומית בהעלאה לאוויר של פרויקט חשוב זה ובטוחים כי המערכת תצעיד את לאומית שירותי בריאות קדימה. למלם תים ניסיון ייחודי בהקמת מערכותSAP S/4 HANA ובהובלת עשרות פרוייקטי SAP ERP בהצלחה. אנו מאפשרים ללקוחותינו פתרון מלא, כולל שירותי אירוח תשתיות ואנו שמחים להוביל פתרונות שמביאים את הארגונים למיקוד בפעילות העסקית ולקדמת החדשנות הארגונית”.

 לפי ארנון דים, סמנכ”ל מכירות בחברת SAP ישראל: “אנו שמחים וגאים בסיום פרויקט מוצלח זה של הטמעת מערכת SAP S/4 HANA בלאומית, המאפשרת אחידות בתהליכים הארגוניים בלאומית ומביאה לחוויית ניהול מודרנית ונוחה, תוך שליטה בכל רגע נתון במתרחש בארגון. למלם תים ו- SAP היסטוריה עשירה של הקמת עשרות פרוייקטים מוצלחים באמצעות פתרונות SAP והשותפות העמוקה בין הצדדים ובינם לבין לאומית הוכיחה את איכותה גם בפרויקט אסטרטגי מסוג זה”.

פורסם ע”י “אנשים ומחשבים” ב-7 במרץ 2018.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם