נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים זכתה במכרז לשדרוג אפליקציית go Israel

“השדרוג של האפליקציה לטכנולוגיית native script יאפשר מעבר לכלי החדשני ביותר שקיים היום לכתיבת אפליקציות. אנו ערוכים ומוכנים להעלאת הפרויקט לאוויר בזמן שיא של 45 ימים”

מלם מערכות מקבוצת מלם תים זכתה במכרז של משרד התיירות לשדרוג טכנולוגי של אפליקציית go Israel. על הפרויקט, התמודדו חמש מהחברות המובילות בשוק.

מדובר באפליקציה שהושקה לפני כשנה , הכתובה כולה בשפה האנגלית ומיועדת בעיקר לתיירים ומטיילים שמגיעים לישראל וזקוקים למידע רלוונטי לתייר המטייל, כמו מקומות לינה, אירועים, אטרקציות וכדומה. על-פי הערכות, האפליקציה משרתת עשרות אלפי תיירים בשנה וכן מדריכי תיירים ועובדים בתעשיית התיירות הישראלית.

האפליקציה הקיימת תשודרג בין היתר באמצעות הוספת פיצ’רים שונים כמו המרת מטבע, מודעות למיקום שמקפיץ הודעה לפי המיקום לאן כדאי ללכת בטכנולוגיית geo fence, יהיה מסלול תכנון טיול שמתממשק לgoogle maps- ולPush-notifications . האפליקציה גם תהיה מונגשת.

נכון להיום, מספר מפתחים שונים עובדים על גרסאות המותאמות למערכות ההפעלה Android ו-IOS באפליקציה. השדרוג שמביאה איתה מלם תים מבוסס על one code baseשבו מתבצע פיתוח פעם אחת אשר מתאים את עצמו לשתי מערכות ההפעלה. הבסיס הטכנולוגי עליו מושתתת האפליקציה הואative sciprt. Firebase, וקיים ממשק בינה לבין גוגל maps.

אופיר חכמון, מנהל תחום דיגיטל במלם מערכות, אמר: “השדרוג של האפליקציה לטכנולוגית native script יאפשר מעבר לכלי החדשני ביותר שקיים היום לכתיבת אפליקציות. אנו ערוכים ומוכנים להעלאת הפרויקט לאוויר בזמן שיא של 45 ימים”.

פורסם ע”י “ידעטק” ב-07/05/18.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם