נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מפגש שולחן עגול: SAP Business ByDesign- פתרון ה-ERP בענן לחברות הייטק

לחברות שזקוקות לפתרון חכם לניהול העסקי של הארגון על כל רבדיו: פיננסי, רכש, בקרה תקציבית, הכרה בהכנסה, ניהול פרוייקטים, CRM, דוחות, גלובליזיה ולוקליזציה ועוד

 

31.10.2018, 09:00-12:30
בית SAP, הורביץ 14, רעננה

 

 

אנו שמחים להזמינכם למפגש ייעודי לעולם ההייטק להצגת SAP Business ByDesign  – פתרון ה-ERP בענן של SAP שיסייע לארגונכם להפוך ל-Intelligent Enterprise וייעל את התהליכים התפעוליים בארגון. הפתרון כולל יכולות אנליטיקה (BI), ניהול פרויקטים ו-CRM. הוא סקלאבילי בהתאם לגודל החברה, יישומו מהיר ועלותו החודשית ברורה. לפתרון לוקליזציה לעשרות מדינות, כולל ישראל, שפותחה על ידי SAP.

קבוצת מלם תים הכריזה על הקמת חברה חדשה בשם SeidorMalam בשיתוף עם החברה הבינלאומית Seidor. הקמת החברה מאפשרת ל-SeidorMalam להציע עשרות מומחים מכל העולם עם ניסיון עשיר בעבודה עם SAP business ByDesign וכן חבילות מובנות להטמעה מהירה של הפתרון.

במסגרת המפגש ירצה עידו שומרוני, שותף וראש תחום קוד פתוח מפירמת עוה”ד שיבולת ושות’ על השימוש בקוד פתוח לפיתוח מוצרים על ידי חברות הייטק. ההרצאה תעניק ידע והכוונה לניהול בצורה מושכלת של השימוש בתוכנות קוד פתוח; יוסברו האתגרים ויוצעו אסטרטגיות התמודדות; עצות עשה ואל תעשה; שיקולים בקבלת החלטות, והמלצות מעשיות. ינותחו ויידונו היבטים משפטיים והשלכות מסחריות, של מקרים המתרחשים בשגרה, בתהליכי פיתוח, בעסקאות השקעה ובמיזוגים ורכישות; בקבלת ובמתן רישיונות, תביעות משפטיות, ועוד. ההרצאה תאפשר הכרות עם הסיכונים (המשפטיים והמסחריים) הכרוכים בשימוש בקוד פתוח ועם הדרכים למתן מענה הולם, לניהול הסיכונים ואסטרטגיית הקניין הרוחני בחברות טכנולוגיה.

סדר יום
·         09:00  התכנסות, רישום וכיבוד קל

·         09:30  דברי פתיחה, גדי רחלזון, מנהל חטיבת ה-SME ב-SAP ישראל

·         09:45  Global Best Practices for Implemeting Cloud ERP, Tomas Fertig, CEO, Seidor USA

·         10:15  ניהול פרוייקטים הלכה למעשה עם SAP Business ByDesignנאוה שבתאי, SeidorMalam

·         10:35  הפסקת קפה

·         10:55 Revenue Recognition with SAP Business ByDesign, Tomas Fertig, CEO, Seidor USA

·         11:30 קוד פתוח – ניהול הסיכונים ואסטרטגיית הקניין הרוחני בחברות טכנולוגיה, עידו שומרוני, שותף וראש תחום קוד פתוח, שיבולת ושות’

·         12:15 שאלות ותשובות

 

 

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם