נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

משרד הבריאות הטמיע גלישה מאובטחת של ג’טרו מבית חטיבת התוכנה של מלם תים

ג’טרו פלטפורמס, שהנה חלק מחטיבת פתרונות התוכנה של תים, הודיעה כי משרד הבריאות בחר להטמיע את פתרון הגלישה המאובטחת Jetro Secure Browsing. היקפה הכספי של העסקה הינו כמה מאות אלפי שקלים. הפרויקט החל ברבעון השלישי של שנת 2014 והסתיים בימים אלה.

הפתרון החדש מאפשר לעובדי משרד הבריאות גלישה מאובטחת באינטרנט, תוך הפרדת רשתות מוחלטת ושקיפות מלאה מול משתמשי הקצה.

הבחירה בפתרון של ג’טרו התבססה על היכולות הטכנולוגיות הייחודיות של המוצר, בשלותו של המוצר, כמו גם מספר רב של הטמעות מוצלחות בישראל.

מואיז (משה) בן זקן, מוביל טכנולוגי בכיר במשרד הבריאות, אומר כי “אין ספק שהסייבר הכניס לנו אתגרים הדורשים רמת פתרון איכותית, גם ברמה הטכנולוגית. כמשרד הבריאות אנחנו אחראים לא רק לשלומו של הציבור, אלא גם לאבטחת המידע שלו ברשת. לכן אנחנו פועלים ליצירת הגנות ופתרונות אבטחה מהטובים ביותר הקיימים בשוק”.

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת פתרונות התוכנה של תים, אומרת כי, “זהו מוצר כחול-לבן אשר מעורר עניין בקרב ארגוני בריאות לאור כל מתקפות הסייבר שהעולם חווה. הפתרון המאובטח מאפשר לכל ארגון שמשתמש בו להחזיק בחומרים רגישים ואישיים, ברמת אבטחה גבוהה ביותר”.

ארגונים רבים מתמודדים היום עם התקפות וניסיונות חדירה למערכות הארגוניות ולפיכך נאלצים למצוא פתרונות יצירתיים כדי לאבטח את הארגון. אחד הסיכונים המשמעותיים ביותר הוא בתחום הגלישה הבסיסית באינטרנט. זהו למעשה כלי עבודה בסיסי ומשמעותי ולפיכך מחייב פתרון וודאי.

פתרון הגלישה של ג’טרו מאפשר ליישם גלישה מאובטחת תוך שמירה על חוויית המשתמש הסופי, תוך עמידה בקריטריונים המחמירים של אבטחת מידע במשרד הבריאות.

פורסם ב-20 ליולי 2015 ע”י אנשים ומחשבים

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם