נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

פתרון ה-ERP בענן SAP Business By Design הוצג על ידי SeidorMalam

החברות SeidorMalam וסאפ ערכו בשבוע שעבר שולחן עגול ראשון מסוגו, במשרדי סאפ ברעננה, בו הוצג פתרון SAP Business By Design. באירוע נטלו חלק מנהלי כספים של חברות היי-טק מובילות ואורח הכבוד היה תומס פרטיג’, מנכ”ל Seidor ארצות הברית, שלה ניסיון מוכח ביישום פרוייקטי ERP גלובליים רבים.

פרטיג’, המשמש כ-Global Leader של SeidorMalam, בירך את המשתתפים ואמר: “אנחנו שמחים להרחיב את פעילותנו גם לישראל. אנחנו מזהים כאן פוטנציאל גדול של ארגונים גלובליים, אשר להם מטה בישראל וחברות בנות ברחבי העולם”.

בהרצאתו סיפר פרטיג’ על מודול ההכרה בהכנסה (Revenue recognition), ששודרג על מנת להתאימו לרגולציות העולמיות החדשות, על פי תקן IFRS15 ASC6O6. כמו כן, הוא הציג סיפור לקוח שלCardinal health – יישום SAP Business By Design ב-18 מדינות בתוך 80 ימי עבודה.

כל התהליכים התפעוליים בחבילה אחת, ובענן

SAP Business By Design הוא פתרון ERP שפותח מלכתחילה לענן במודל תוכנה כשירות (SaaS) מלא. המערכת כוללת לוקליזציה לשוק הישראלי, שפותחה על ידי סאפ ומותאמת לצרכים הייחודיים של ארגוני SMB. הפתרון מכיל את כל התהליכים התפעוליים בחבילה אחת: ERP ,CRM, משאבי אנוש ושכבת אנליטיקה, המאפשרת לבצע ניתוחים בזמן אמת. זהו מוצר ותיק שנמצא בשימוש אלפי חברות בעולם ומוטמע בכ-140 מדינות. אחד היתרונות הבולטים שלו הוא חסכון בעלויות התפעול, הן מעצם היותו בענן והן בשל המודולים המובנים בו, כגון: יכולות BI, ניהול פרויקטים, CRM, ייצור מובנה, בקרה תקציבית ועוד.

יואב שפרינגר, מנהל מכירות SeidorMalam, אמר כי “על מנת ליישם מערכת ERP גלובלית חשוב לעבוד מול אינטגרטור גלובלי. הרכבנו ב-SeidorMalam צוות שכולל את המומחיות הגלובלית של Seidor ואת הניסיון של מלם בעשרות פרוייקטי SAP ERP מוצלחים בשוק הישראלי”.

“כחברה גלובלית, יש לנו את היכולות ליישם את SAP By Design כמעט בכל העולם, בעזרת צוות מקומי שמכיר את הרגולציות ודרישות השוק בכל מדינה ומדינה. התחלנו כבר ליישם פרויקטים ראשונים בישראל, ואנחנו צופים צמיחה משמעותית ב-2019 וחדירה לשוק עם פתרונות ענן נוספים, כגון: אוטומציית שיווק, אי קומרס, SAP Concur ו-Success Factor”.

נאוה שבתאי, מנהלת אפליקציות ב-SeidorMalam, הציגה באירוע דמו של המערכת. היא הציגה שגרת ניהול הכוללת בדיקת דו”חות KPI המעודכנים אונליין, Drill down לדו”ח פילוח המכירות ברמה החודשית של החברה וברמת כל לקוח, מעבר לכרטיס הלקוח, וכן פתיחת חוזה המכירה ומעקב אחר ביצוע הפרויקט בהתאם לחוזה. כמו כן, הוצגה תמונת 360 על הלקוח, הן בהיבט הפיננסי והן בהיבט המכירה.

חברה צעירה, עם הניסיון הרב של Seidor

SeidorMalam הוקמה על ידי קבוצת מלם תים ביוני 2018 בשיתוף החברה הבינלאומית Seidor, והיא מתמחה בפתרונות ענן ודיגיטל מבית סאפ, ובעיקר ביישום פתרונות SAP Business By Design ,SAP C/4HANA Commerce ו-SAP C/4HANA Marketing (לשעבר SAP Hybris).

החברה מורכבת מצוות מקומי בישראל ומצוות בינלאומי, עם יכולת ליישם את המערכת בארגונים גלובליים. ל-Seidor הבינלאומית ניסיון רב ביותר מ-120 פרוייקטי SAP Business By Design ברחבי העולם. SeidorMalam השכילה לעשות והוסיפה תוספי פיתוח (Add Ons) בכדי להשלים את הלוקליזציה ולהתאים גם לדרישות השוק, כגון: בקרה תקציבית, ממשק קליטת דפי בנק אוטומטיים, אפליקציית מסופונים לעבודה במחסנים ואפליקציית משאבי אנוש.

פורסם ע”י “אנשים ומחשבים” ב-6 בנובמבר 2018.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם