נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic-Software-Development
פתרונות תוכנה

Salesforce

סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, מסייעת לחברות להתחבר ללקוחותיהן בדרכים חדשות וחכמות. במשך שנים רבות סיילספורס מככבת בדוחות גרטנר כמובילה בתחומה, וכל זאת בזכות החזון, היכולות הפונקציונליות וחווית לקוח. אנו מציעים ניסיון עשיר ביישום מערכות Salesforce CRM הכולל יישומים מוצלחים במאות פרויקטים. הצוות שלנו כולל מיישמים, מנתחי מערכות ותכנתים, ובעזרתו אנו מספקים פתרונות גמישים, מהירים ואיכותיים לכל אתגר העומד בפנינו ולכל סוגי הלקוחות: החל מלקוחות SMB ועד ללקוחות Enterprise.

פתרונות ייחודיים של סיילספורס לעמותות – חברת סיילספורס מעניקה עשרה רישיונות חינם לעמותות במסגרת תכנית פילנתרופיה תאגידית. לנו ניסיון מצטבר של שנים רבות בעבודה עם עמותות ואנו מציעים מגוון פתרונות: החל מהפתרונות המובנים בסיילספורס וכלה בפתרונות ייחודיים. כל הפתרונות שאנו מציעים מותאמים לעמותות.

תחומי הפתרונות העקרים שאנו מציעים:

  • Sales Cloud ענן המכירות מספק את הכוח לצוותי המכירות שלכם. הגדלת הפריון, שמירה על Pipeline מוצק וניהול המכירה על פי שלבים מוגדרים מראש לעבר זכיה. שמירת פרטי הלקוחות שלך במקום אחד, תובנות ואף התראות חכמות לגביהם.
  • Service Cloud – ענן השירות והתמיכה עוזר לשמור על הלקוחות שלך מאושרים ועל מקצועיות צוות התמיכה. הלקוחות יכולים לקבוע את הכלי המועדף עליהם לתקשורת: בדוא”ל, בטלפון, במדיה חברתית, בקהילות מקוונות או בצ’אט באינטרנט בזמן אמת. כל זאת בשילוב עם שולחן עבודה (Console) קל לשימוש, מאפשר לנהל את צוות התמיכה ברמה גבוהה תוך מתן חווית שירות יוצאת דופן.
  • Marketing Cloud ענן השיווק היא פלטפורמה מורכבת המסייעת לך להגיע ללקוחות בזמן הנכון, עם המסר הנכון ובדרך הנכונה. הקשר עם הלקוחות נוצר באמצעות דוא”ל, הודעות סלולרי, פרסום דיגיטלי, תוכן האתר ומדיה חברתית.
  • Commerce Cloud ענן זה מספק חווית לקוח של 1 ל-1 דרך הרשת, אפליקציות חברתיות, נייד, חנות ועוד. משיפור חווית הקניות ועד להגשמת שירות לקוחות באמצעות אינטליגנציה ניבוי מובנית.
  • Community Cloud ענן זה הוא המקום המצוין להתחבר עם האנשים שסביבך. בין אם זה נקרא פורטל, פורום עזרה, אתר תמיכה, מרכז משאבי אנוש או משהו אחר, קהילה מקוונת היא המקום להתחבר עם אותם אנשים (לקוחות, שותפים ועובדים) בדרך חדשה ושונה.
  • Platform מאפשר בנייה, ניהול ואופטימיזציה של אפליקציות תוך שימוש בטכנולוגיה של סיילספורס.
  • מודולים ייחודיים שפותחו בעזרת הצוות שלנו – מודול דיוור SMS, מודול סליקת כרטיסי אשראי, מודול הפקת מסמכים חשבונאיים, מודול עדכון שערי מטבע חוץ, מודול אימות מספרי חשבון בנק, מודול ניהול אירועים ופרויקטים (כולל ניהול נוכחות), מודול דיווח שעות פרויקטלי. מודולים אילו זמינים לשימוש באינטגרציה מלאה לסביבת הסיילספורס.

תעשיות – הפתרונות הנ”ל ועוד נוספים שלא צוינו כאן פועלים לרוחב התעשיות שונות. בעזרת הסיילספורס נוכל להיענות לאתגרים הספציפיים של התעשייה שלך. לספק מוצר שיעלה מעבר לציפיות הלקוחות שלך ולהפוך כל היבט של העסק שלך לתהליכים מובנים מבוססי סיילספורס.

מצאו את המומחה המושלם לפרויקט הבא שלכם ב-Salesforce

במלם תים, אנו מבינים את האתגרים שבמציאת מומחי Salesforce עם מומחיות קצה ספציפית. לכן, אנו מציעים מענה מקצועי ומותאם אישית לכל צורך שלכם. עם צוות של 52 מומחים מובילים, אנו מספקים מגוון רחב של שירותים – מגיוס ומיקור חוץ למומחים ב-Salesforce לצורך פרויקטים זמניים או משרות חלקיות, ועד לשירותים מנוהלים ופרויקטים במודל FIX.

הצרכים שלכם מורכבים ומשתנים? אנחנו כאן לספק לכם את הפתרון המתאים בדיוק – עם גמישות, מקצועיות ומומחיות שאין שניות להן. צרו קשר כדי לקבל ייעוץ חינם ונשמח להציג לכם את הדרכים בהן אנו יכולים לסייע.

תמיכה- מכל מקום, בכל שעה

    סיפורי הצלחה

    משרד מבקר המדינה
    אנו מודים לכם על המקצועיות, הזמינות והגמישות שהובילו את כולנו לקו הגמר בו נתונים נאספים ומבוקרים באמצעות המערכת הממוחשבת שפיתחתם בשבילנו
    שמואל גולן | ממונה על ביקורת הבחירות ומימון מפלגות
    קשרי תעופה
    הפרויקט בוצע ע''י המומחים של תים במקצועיות רבה וליווי מקצועי ואדמיניסטרטיבי ברמה נדירה
    עמית גלבוע | IT Manager
    שירות התעסוקה הישראלי
    אנא מיסרו הערכתינו לצוותים שלכם על עבודה ממושכת ואינטנסיבית, עמידה בלו"ז הפרוייקט ובתכולות הנדרשות
    חנה אביסרור | מנהלת אגף מערכות מידע
    החלטה לבחור במלם תים לביצוע הפרויקט נבעה מהיכולת שלה להבין את הצרכים העסקיים שלנו, ולספק לנו פתרון מתקדם והוליסטי, הכולל את כלל רכיבי התשתית, לרבות חומרה ותוכנה.
    יובל שגיא | מנמ"ר
    הבחירה ב- SAP S/4HANA ומתודולוגית היישום הייחודית של מלם תים, המתבססת על ניסיונה בפרויקטים דומים, אפשרה את העלייה המהירה לאוויר ועמידה בייעדי לוחות הזמנים והתקציב כפי שהוגדרו על ידינו
    תומר נתן | CFO