נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic-Software-Development
פתרונות תוכנה

Data & AI

מלם תים מתמחה ביישום פתרונות BI & Big Data מקצה לקצה המסייעים לארגונים לשפר ביצועים עסקיים באמצעות שימוש יעיל וחכם בטכנולוגיות ובכלים המתאימים.

פתרונות החברה עושים שימוש במגוון ערוצי מידע תוך מיזוגם לכדי תמונה מלאה, לצורך תמיכה בקבלת החלטות מושכלת.

החברה מתמקדת בהצעת פתרונות משולבים ומותאמים לצרכים ולדרישות הלקוח מתוך היצע הפתרונות הרחב. פתרונות ה- BI המוצעים על ידינו מאפשרים קיצור זמני העבודה, הטמעה פשוטה וכלים לעבודה עצמאית של המשתמשים.

בין השירותים המוצעים על ידינו: התאמת סט פתרונות, Multi Technologies, שירותי ייעוץ ופרויקטים, DWH, Dashboards & Reports, Self Service, BRM,  אנאליזה מתקדמת- Predictive.

  • Data Platform

    תחום ה Big Data בבסיסו הוא אוסף עצום של נתונים הנאספים ממקורות שונים, שלאחר מכן מנותחים על מנת להגיע לתובנות עסקיות.

    בהרבה מאוד מקרים כמות המידע היא כה גדולה עד שהניסיון לעבד אותם באמצעות בסיסי נתונים ותוכנות מיושנות הוא כמעט בלתי אפשרי.
    לתחום ה- Big Data יש את הפוטנציאל לסייע לחברות לשפר את פעילותן ולקבל החלטות מושכלות ומהירות יותר, על סמך ניתוח מאגר הנתונים העצום.

    מלם תים מספקת פתרונות חכמים לניתוח וניהול מערכות המידע, והיא מסייעת ללקוחותיה להתמודד ביעילות עם שני צרכים חשובים – שיפור הביצועים העסקיים, והגדלת רמת הרווחיות של הלקוחות. קידום שני התחומים הללו משפר בסופו של דבר את שביעות הרצון של הלקוחות.
    הפתרונות המוצעים על ידינו מאפשרים יכולות ניתוח גבוהות ומתקדמות המבוססות על תשתית מותאמת ודינמית המקדמת תוצאות ביעילות ומהירות.

    למד עוד
  • אנליטיקה מתקדמת, Predictive Analytics

    תחום האנליזה המתקדמת משלב טכניקות של מדידות סטטיסטיות, איסוף מידע וניתוח של כמויות גדולות של מידע, במטרה לספק לעסקים תמונת מצב עדכנית לצד חיזוי מגמות עתידיות.

    מלם תים מספקת ללקוחותיה פתרונות לחיזוי וניתוח נתונים התומכים ביכולות הארגון לחזות הסתברויות ומגמות, תוך ניבוי התנהגות הלקוחות. הפתרונות המיושמים על ידינו מתממשקים עם מגוון מקורות המידע בארגון.

    כחלק מהשירות אנו מציעים ליווי מלא בהגדרת הצרכים הייחודיים ללקוח, בחירת הפלטפורמה, יישום והטמעה.

    למד עוד
  • WebFOCUS - הפיכת נתונים למידע נגיש

    WebFOCUS מעצים את הארגון ואת יכולתו לקבל החלטות עסקיות נכונות, חכמות ובטוחות יותר ואף מרחיב את הפוטנציאל העסקי של לקוחות ושותפים ומעניק להם גישה למידע וניתוחו מכל פלטפורמת גלישה, נייחת או ניידת.

    WebFOCUS מעצים את הארגון ואת יכולתו לקבל החלטות עסקיות נכונות, חכמות ובטוחות יותר ואף מרחיב את הפוטנציאל העסקי של לקוחות ושותפים ומעניק להם גישה למידע וניתוחו מכל פלטפורמת גלישה, נייחת או ניידת.

    WebFOCUS הינו פתרון ארגוני כולל ומקיף לפלטפורמת Business Intelligence ולפיתוח אפליקציות ויישומי בינה עסקית, תחקור וניתוח מידע מבוסס WEB, המשרתים את המשתמשים בארגון ומחוצה לו, לרבות ספקים, שותפים, לקוחות ועוד.

    השילוב של יכולות האינטגרציה למערכות ולאפליקציות השונות בארגון יחד עם הפשטות והאינטואיטיביות של הפתרון מאפשר למשתמשים וצרכני המידע, בכללם חברי הנהלה, אנליסטים, אנשי אופרציה, שותפים, לקוחות, ספקים ועוד, להפוך את הנתונים למידע ולידע נגיש, זמין ומשמעותי לצורך קבלת החלטות ותובנות עסקיות.

    הפתרון הינו מודולארי וניתן ליישום בדרכים שונות, בהתאם לצרכים הארגוניים.

    יתרונות:

    • עלות כוללת (TCO) הנמוכה ביותר עבור הארגון ומקסימום גמישות למשתמש העסקי בניתוח המידע
    • פיתוח יישומים מונחי דוחות גמישים ואינטראקטיביים בצורה מהירה
    • פתרון ניתוח מידע וקבלת החלטות לכל סוגי המשתמשים בארגון ומחוצה לו
    • גישה בזמן אמת לכל המידע הנדרש, מובנה ושאינו מובנה
    • תמיכה בכל סוגי הדוחות, Dashboards ו-KPIs
    • פיתוח אפליקציות מידע למשתמשים חיצוניים כמו שותפים, ספקים, ולקוחות
    • ניתוח המידע מכל מכשיר ללא צורך בפיתוח מיוחד ונוסף
    • פתרון BI מקצה לקצה המאפשר להרחיב את היכולות הקיימות באפליקציה בצורה מודולרית תוך שימוש באותה התשתית הקיימת
    למד עוד

    סיפורי הצלחה

    משרד מבקר המדינה
    אנו מודים לכם על המקצועיות, הזמינות והגמישות שהובילו את כולנו לקו הגמר בו נתונים נאספים ומבוקרים באמצעות המערכת הממוחשבת שפיתחתם בשבילנו
    שמואל גולן | ממונה על ביקורת הבחירות ומימון מפלגות
    קשרי תעופה
    הפרויקט בוצע ע''י המומחים של תים במקצועיות רבה וליווי מקצועי ואדמיניסטרטיבי ברמה נדירה
    עמית גלבוע | IT Manager
    שירות התעסוקה הישראלי
    אנא מיסרו הערכתינו לצוותים שלכם על עבודה ממושכת ואינטנסיבית, עמידה בלו"ז הפרוייקט ובתכולות הנדרשות
    חנה אביסרור | מנהלת אגף מערכות מידע
    החלטה לבחור במלם תים לביצוע הפרויקט נבעה מהיכולת שלה להבין את הצרכים העסקיים שלנו, ולספק לנו פתרון מתקדם והוליסטי, הכולל את כלל רכיבי התשתית, לרבות חומרה ותוכנה.
    יובל שגיא | מנמ"ר
    הבחירה ב- SAP S/4HANA ומתודולוגית היישום הייחודית של מלם תים, המתבססת על ניסיונה בפרויקטים דומים, אפשרה את העלייה המהירה לאוויר ועמידה בייעדי לוחות הזמנים והתקציב כפי שהוגדרו על ידינו
    תומר נתן | CFO