נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic
פיתוח תוכנה

מערכות דיגיטליות מתקדמות להקלטה והכתבה

חברת eType מציעה את כל צרכי התמלול תחת גג אחד – שרותי תמלול / תרגום, טכנולוגיה פורצת דרך ליצירת תמלול מיידי ופתרונות מלאים.

החברה מתמחה בפיתוח ובשיווק של מערכות דיגיטליות מתקדמות להקלטה והכתבה ובטכנולוגיית עיבוד שמע לטקסט.

eType הינה החברה הגדולה בארץ לשרותי תמלול ומאפשרת תמלול במהירות גבוהה ואיכותית. ל eTypeשנים של ניסיון במתן שירותי תמלול / תרגום באיכות הגבוהה ביותר, גם לטקסטים הדורשים סיווג בטחוני.

החברה שמה לה למטרה לספק מוצרים טכנולוגיים ושירותים על מנת ליצור מאגרי מידע יעילים בשוק הישראלי והבינ”ל. לצורך ייעול השירות והוזלת עלויותיו, החברה ביצעה השקעות עצומות בפיתוח וביישום פתרונות תמלול אוטומטי, המתבססים על מנוע זיהוי הדיבור המדויק ביותר בישראל.

מבין הפתרונות שמציעה eType אפשר למצוא:

  • מערכת תמלול אוטומטי

    זיהוי דיבור אוטומטי הינה טכנולוגיה שצברה תאוצה בשנים האחרונות, הודות לשירותים כגון סירי, אלקסה ודומיהם. מערכת התמלול האוטומטי בה משתמשת eType כיום היא מהמתקדמות בעולם- מבוססת רשתות נוירונים, המאפשרות למערכת ללמוד ולשפר את ביצועיה מיום ליום.
  • אנליזה

    שרות נוסף בeType הוא ניתוח טקסט. בעזרת הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו אנו יכולים לספק לך, בנוסף לתמלול גם ניתוח מטהדאטה על השיחה – הפרדת דוברים, מדידת זמן שיחה של כל אחד מהדוברים, איתור מילות מפתח ועוד.
  • פרוטוקול מלא

    תמיכה גם בקבצי קול באיכות נמוכה -בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של eType ניתן לננקות את קובץ הקול ולספק תמלול / תרגום איכותי ומדוייק. על כל קובץ פרוטוקול מלא עוברים לפחות שני מתמללים / מתרגמים להבטחת שרות אמין ומהיר.
    הטקסט מסונכרן לקובץ המדיה המקורי וניתן לבצע חיפוש בטקסט ולהגיע לנקודה המתאימה באודיו / וידאו בלחיצת כפתור.

    סיפורי הצלחה

    משרד מבקר המדינה
    אנו מודים לכם על המקצועיות, הזמינות והגמישות שהובילו את כולנו לקו הגמר בו נתונים נאספים ומבוקרים באמצעות המערכת הממוחשבת שפיתחתם בשבילנו
    שמואל גולן | ממונה על ביקורת הבחירות ומימון מפלגות
    קשרי תעופה
    הפרויקט בוצע ע''י המומחים של תים במקצועיות רבה וליווי מקצועי ואדמיניסטרטיבי ברמה נדירה
    עמית גלבוע | IT Manager
    שירות התעסוקה הישראלי
    אנא מיסרו הערכתינו לצוותים שלכם על עבודה ממושכת ואינטנסיבית, עמידה בלו"ז הפרוייקט ובתכולות הנדרשות
    חנה אביסרור | מנהלת אגף מערכות מידע
    החלטה לבחור במלם תים לביצוע הפרויקט נבעה מהיכולת שלה להבין את הצרכים העסקיים שלנו, ולספק לנו פתרון מתקדם והוליסטי, הכולל את כלל רכיבי התשתית, לרבות חומרה ותוכנה.
    יובל שגיא | מנמ"ר
    הבחירה ב- SAP S/4HANA ומתודולוגית היישום הייחודית של מלם תים, המתבססת על ניסיונה בפרויקטים דומים, אפשרה את העלייה המהירה לאוויר ועמידה בייעדי לוחות הזמנים והתקציב כפי שהוגדרו על ידינו
    תומר נתן | CFO