נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic-Software-Development
פתרונות תוכנה

פתרונות הדרכה ואימון

4cast מובילה בפתרונות הדרכה ואימונים, פתרונות מאמנים (סימולטורים), פתרונות מערכות מידע וקבלת החלטות וכן בתחום הבידוק הביטחוני ו-HLS. לחברה כ-300 מומחים, בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים, המעניקים למגוון לקוחות ערך מתמשך ומתפתח באופן מתמיד.

4cast כוללת גופי מו”פ המתקדמים בתחום ומגוון לקוחותיה נמנה על המגזר הביטחוני והמוסדי בישראל ובחו”ל.

ל-4cast פתרונות ומערכות התומכות את תהליך קבלת ההחלטות בצורה מיטבית על מנת למקסם את האפקטיביות של הארגון, תוך התבססות על מתודולוגיה התומכת קבלת החלטות בשגרה ובחירום.

מבין הפתרונות שמציעה 4cast אפשר למצוא:

  • מערכות תומכות החלטה DSS

    בעידן זה הארגון והמנהלים מתמודדים עם מציאות רווית אתגרים, משתנה לעיתים תכופות מורכבת ובלתי צפויה.

    מערכת DSS הינה מערכת מידע ממוחשבת התומכת בתהליכי קבלת החלטות בעסק או ארגון. המערכת מיועדת לסייע למנהלים בדרג הניהולי, התפעולי והאסטרטגי כדי לקבל החלטות בלתי מובנות או מובנות למחצה.
  • סימולציה ומערכות אימון

    חברת 4cast מתמחה בפיתוח מחוללי זירה ומאמנים ובשילובים תחת תשתית אימון אחת.

    מערכות הסימולציה של 4cast מאפשרות שילוב של ים, אוויר, יבשה מתאמנים פיסיים מול מתאמנים וירטואליים ומול מאמן רב זרועי בתוך אותו אזור גאוגרפי, תרחיש וזירה כאשר התחושה של המתאמנים שהם בזירה מלאה ומתאמנים באותו שטח למרות שכל אחד במתקן אחר.
  • HLS

    מתן פתרון התומך את תהליך קבלת ההחלטות בעולם בטחון המולדת, בהכנת הכוח ובהפעלת הכוח בתרחישי חירום אפשריים, תרחישי קיצון, בשגרה ובעתות חירום הנגרמות בשל אסונות טבע, אפידמיות, תקלות תפעוליות, אירועי טרור ועימותים בין מדינות.
  • פיתוח הדרכה

    הכשרת העובד לביצוע משימותיו ומתן כלים לשיפור הביצועים, הכרחיים להשגת יעדי הארגון.

    ל-4cast מעטפת כוללת המאפשרת להכשיר ולאמן את העובד לביצוע ייעודו באופן האפקטיבי ביותר- החל משלב התווית מבנה ההכשרה, פיתוח יחידות הלימוד (מתוקשבות וקלאסיות) ופרקי האימון התיאורטיים והמעשיים ועד להכשרת ואימון הלומד הסביבה המדמה מציאות.

    סיפורי הצלחה

    משרד מבקר המדינה
    אנו מודים לכם על המקצועיות, הזמינות והגמישות שהובילו את כולנו לקו הגמר בו נתונים נאספים ומבוקרים באמצעות המערכת הממוחשבת שפיתחתם בשבילנו
    שמואל גולן | ממונה על ביקורת הבחירות ומימון מפלגות
    קשרי תעופה
    הפרויקט בוצע ע''י המומחים של תים במקצועיות רבה וליווי מקצועי ואדמיניסטרטיבי ברמה נדירה
    עמית גלבוע | IT Manager
    שירות התעסוקה הישראלי
    אנא מיסרו הערכתינו לצוותים שלכם על עבודה ממושכת ואינטנסיבית, עמידה בלו"ז הפרוייקט ובתכולות הנדרשות
    חנה אביסרור | מנהלת אגף מערכות מידע
    החלטה לבחור במלם תים לביצוע הפרויקט נבעה מהיכולת שלה להבין את הצרכים העסקיים שלנו, ולספק לנו פתרון מתקדם והוליסטי, הכולל את כלל רכיבי התשתית, לרבות חומרה ותוכנה.
    יובל שגיא | מנמ"ר
    הבחירה ב- SAP S/4HANA ומתודולוגית היישום הייחודית של מלם תים, המתבססת על ניסיונה בפרויקטים דומים, אפשרה את העלייה המהירה לאוויר ועמידה בייעדי לוחות הזמנים והתקציב כפי שהוגדרו על ידינו
    תומר נתן | CFO