נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic-Communications-and-Cyber
Cyber and Communications

Software Solutions for Information Security

  • Fireglass - גלישה מאובטחת

    מקרי ההתקפה המוצלחים על חברות וארגונים גדולים בעולם מלמדים אותנו שהחוליה החלשה במרבית המקרים הייתה עובד או עובדת אשר לחצו על קישור או פתחו קובץ שנראה כתמים, אך בפועל גרם לנזק כבד לחברה.

    לאור זאת, היום כבר ברור שנושא הגלישה המאובטחת הוא תנאי הכרחי להתנהלות עסקית תקינה של ארגונים גדולים, והוא ללא ספק חלק אינטגראלי של כל חברה שמעוניינת לשרוד לטווח ארוך.

    לחטיבת התוכנה של מלם תים, מספר פתרונות משלימים לגלישה מאובטחת, ובראשם הפתרון האבטחה החדשני של חברת Fireglass אשר הנה מובילה עולמית בתחומה ופתרונותיה כבר מיושמים בהצלחה בקרב חברות וארגונים מובילים בארץ ובעולם.

    פתרון האבטחה של Fireglass מאפשר לנתק לגמרי את משתמשי הקצה מסכנות להם הם חשופים בזמן גלישה, ולבודד את הפעילות הארגונית למקסום האבטחה, תוך שמירה על אופן עבודה שוטף לחלוטין שלא דורש שום שינוי ארגוני.

    הפתרון החדשני של חברת Fireglass ייחודי ביכולתו לאפשר גלישה מאובטחת בחברות וארגונים תוך בידוד (Isolation) מלא בין הרשת הארגונית לרשת האינטרנט (Air-Gap) ללא צורך בשרתי טרמינל של מיקרוסופט או סיטריקס, דבר שמפשט את ארכיטקטורת ה- IT הארגונית.

    בנוסף, פתרון זה מספק חווית גלישה טבעית (Native) ותמיכה בכל הדפדפנים הנפוצים. הפתרון המבוסס על תשתית Linux מוצע כמכשיר וירטואלי (Virtual Appliance) המיושם ברשת הארגונית או בענן ואיננו מצריך התקנה כלשהיא בתחנות הקצה. ארכיטקטורת הפתרון מאפשרת גלישה באיכות וביצועים גבוהים, רמת אבטחה גבוהה וניהול פשוט ויעיל מצד הארגון תוך חסכון מהותי בעלויות התשתית הנדרשת, ביחס לפתרונות אחרים בשוק.

    למד עוד
  • Blackberry MDM - מערכות ניהול ואבטחה למכשירים והתקנים ניידים

    מכשירי הסמארטפון והטאבלט הם כבר חלק בלתי נפרד מכל פעילות עסקית של כל ארגון בכל גודל. עובדי הארגון משתמשים במכשירים אלה לצורך תקשורת פנים וחוץ ארגונית, נגישות למידע והפעלת יישומים ארגוניים.

    השימוש הגובר במכשירי מובייל בסביבה הארגונית חושף את העסק והמידע שלו לאיומים רבים ומגוונים, ולמנהלי ה-IT חייבת להיות דרך אפקטיבית לנהל את אותם מכשירים ניידים בצורה בטוחה. מגוון המכשירים הניידים כמו סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים שנמצאים בבעלות מגוונת (פרטיים של העובד או שייכים לארגון) ומריצים סוגים שונים של מערכות הפעלה, יוצרים גם הם אתגר אבטחתי.
    מערכת הניהול למכשירים ניידים של BlackBerry מספקת למנהל ה-IT את השליטה והנראות הנחוצה על מנת להתמודד עם האתגר הזה.

    יתרונות מערכת הניהול למכשירים ניידים של Blackberry:

    • תמיכה בסוגים שונים של מכשירים ניידים – מחשבים ניידים, טאבלטים, סמאטפונים ועוד
    • תמיכה בכל מערכות ההפעלה הנפוצות למכשירים ניידים – iOS, אנדרואיד, Windows, OSX ועוד
    • תמיכה בבעלות מרובה של מכשירים והפרדה בין אזור העבודה לאזור האישי
    • הרשמה והגדרות משתמש פשוטות ליישום

     

    ל- Blackberry מוניטין עולמי והיא שם נרדף לרמת אבטחה הגבוהה ביותר בעולם, למכשירים ניידים. פתרון הניהול לניידים שלה רושם הצלחה מרובה בעולמות הארגוניים והממשלתיים כמו למשל ממשלות ה-G7, הפנטגון והצבא האמריקאי, חברות האנרגיה הגדולות בעולם ועוד.

    אחד היתרונות הגדולים ביותר של BlackBerry הוא ללא ספק בגמישות שלה, באבטחה וביכולת ניהול של כלל הפלטפורמות בעולם הניידים אשר נמצאים כיום בשוק.

    למד עוד
  • Aspera - העברת קבצים

    Aspera הוא מוצר מוביל מבית IBM, אשר נועד להעברה של קבצים גדולים במיוחד, לכל מרחק, במהירות מרבית בצורה מאובטחת ומנוהלת.

    העברת הקבצים מתבצעת על גבי חיבור האינטרנט, על ידי פרוטוקול FASP מוגן פטנט. הפתרון מבוסס שרת מקומי, היברידי או ענן באחד מכל ספקי הענן הגדולים (Softlayer, Azure, ,AWS).

    טכניקת העברת הקבצים של Aspera מסוגלת לטפל בהעברת נתוני Big Data בפורמט מובנה ובלתי מובנה, אל ענן המחשוב וממנו, במהירות גבוהה באופן משמעותי משיטות התקשורת המסורתיות.

    בנוסף, ולצד המהירות הגבוהה, מציעה הטכנולוגיה גם אבטחה, שליטה ברוחב הפס וחיזוי מדויק של משך התקשורת הנדרש.

    למד עוד
  • Guardium - הגנה על בסיסי נתונים

    Guardium היא פלטפורמת אבטחת מידע מקיפה מבית IBM, שמספקת מגוון רחב של יכולות מתקדמות – החל מאיתור וסיווג של מידע רגיש, דרך הערכת הסיכונים ונקודות התרפה המאיימות עליו, ועד ניתור, הצפנה וחסימה של פעילות קבצים על מנת להגן על המידע הרגיש של הארגון.

    Guardium עוזרת לארגונים לאבטח מידע רגיש במגוון רחב של סביבות ארגוניות – בסיסי נתונים, Big Data, ענן, מערכות קבצים ועוד. המערכת מבצעת בדיקה באופן עצמאי ובוחנת מה קרה בסביבה המנוטרת, תוך הצגת השינויים שבוצעו, במידה והיו כאלו, ובכך להקטין את הסיכון של פגיעה במידע המאוחסן באותו בסיס נתונים.

    השימוש ב Guardium עוזר לארגונים לעמוד בתנאי רגולציה ותקנות הנוגעות להגנה על בסיסי הנתונים שלהם, תוך הפחתת עלויות עקב השימוש באוטומציה.

    למד עוד
  • InfoBay - הפצה מאובטחת ומוצפנת של מידע רגיש

    InfoBay הינה פלטפורמה מתקדמת וייחודית לניהול מקיף, הפצה, ושינוע מידע מאובטח ומוצפן ממגוון היחידות העסקיות והמערכות בארגון למגוון הנמענים שמתקשרים עם הארגון (קבועים ומזדמנים).

    המערכת בנויה ממספר מודולים שמשתלבים לתוך כספת מרכזית אחת ומאפשרים ניהול מרכזי ומאובטח של כלל המידע הרגיש שיוצא מהארגון.

    למערכת מניפה רחבה של כלי הזדהויות באמצעותן ניתן מענה לכלל הדרישות העסקיות שקימות בארגונים תוך מתן דגש על נוחות למשתמשים ושמירה על רמת הגנה גבוהה.

    בין היתר, InfoBay מאגדת את כל ערוצי השליחה של דואר אלקטרוני בערוץ מאובטח ומספקת פורטל ייעודי למקבלי הדואר המאובטח עם שלל הזדהויות.

    המערכת מספקת מענה לדרישות הרגולציה ואבטחת מידע המחמירות הקיימות כיום.

    למד עוד
  • TWISTLOCK - פתרון אבטחת מידע עבור סביבות מבוססות Containers

    באמצעות פלטפורמת twistlock מסופקת מעטפת הגנה אקטיבית מקצה לקצה, בתוך ה Containers ומחוצה להם, להגנה מפני נוזקות, פרצות אבטחה, איומי ונוזקות ZeroDay כמו גם הגנה ושמירה אקטיבית על תאימות ל Compliance.

    הפתרון מותאם למחזור חיי הפיתוח העדכני והאוטומטי של מערכות וסביבות מבוססות Container-ים ומחל כבר משלב הפיתוח ואריזת ה Container, עבור בשלב האוטומציה וההפצה    (DevSecOps) ועד לשלב ניטור בסביבת ה RunTime.

    למד עוד