נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

טסים אל הדיגיטל

סיפור חייו של נסים חזן, נראה כקובץ סיפורים המאגד בתוכו את כל כור ההיתוך הישראלי. ניסים, אשר למד בתיכון טכנולוגי שסמוך לאוניברסיטת בר אילן, התגייס לחיל האוויר ובנוסף לתפקידו כטייס שימש גם כקצין מחשוב בטייסת.

במהלך השירות הצבאי, שבו גם הכיר את אשתו פנינית, החל בתהליך חזרה בתשובה והשניים נישאו ועברו להתגורר בעיר מודיעין עילית. לאחר ש”פשט את מדיו”, עבד כמהנדס תוכנה וקיבל מספר בקשות מלקוחות שונים לבניית מערכות.

במשך שנים טיפחו ניסים ופנינית חלום להקמת סטארט אפ שיתרום לשילובם של חרדים בשוק העבודה. בצעד אמיץ, הם הקימו את חברת Webit אשר מעניקה שירותי פיתוח למגוון צרכים עסקיים ומספקת פרנסה לתושבות העיר בעלות תואר בהנדסת תוכנה, אשר מחפשות מקום עבודה קרוב לבית שיאפשר להם לשלב בין קריירה לגידול ילדים.

סוד הצלחתה של חברת Webit טמון בעיקר בהון האנושי ואיכות העובדות. “הקמתי את Webit כשתחום שירותי הדיגיטל בישראל היה בראשית דרכו, ויחד עם צוות העובדים והעובדות המוכשר הפכנו אותה לשחקן משמעותי בתחום”, נזכר ניסים.

ההתחלה הייתה אצלם בבית, עד שלאט לאט מספר החדרים בבית לא הכיל את כמות המפתחות ואז נשכר משרד במודיעין עילית. החברה מונה כחמישים עובדים ומתמחה באפיון, עיצוב ופיתוח מערכות אינטרנטיות ואפליקציות מובייל.

 

מתרחבים דיגיטלית

לאחרונה נרכשה Webit על ידי מלם תים כחלק מאסטרטגיה של החברה להרחיב את פעילותה בתחום הדיגיטל, שהוא אחד ממנועי הצמיחה בשנים האחרונות.

צעד חשוב זה את הופך את מלם תים לשותפה נאמנה בהצלחתה הגדולה של מודיעין עילית, שזוכה להיות תורה וגדולה במקום אחד.

Webit, חברת סטארט-אפ פורצת דרך, מפתחת מוצרים דיגיטליים ופתרונות תוכנה מתקדמים עבור עיריות, מוסדות, חברות סטארט-אפ ומגוון חברות עם עסקים מקוונים.

החברה כוללת קבוצת פיתוח גדולה בטכנולוגיות Web מתקדמות והיא בעלת ניסיון רב בפיתוח ייעודי למערכות ההפעלה Android ו-iOS. עם לקוחותיה נמנים בין היתר עיריית ירושלים, מטרופולין תחבורה ציבורית ואוניברסיטת בר אילן.

מערכת הפח החכם שאותו פתחה החברה, מוטמעת בימים אלו בירושלים ונועדה לייעל את פינוי האשפה בעיר הבירה באמצעות חיישנים המותקנים בפחים. תודות לכך, ניתן להתוות לקבלני פינוי אשפה את ניתוב האשפה האופטימאלי, העירייה חוסכת כסף ומייעלת את ניצול המשאבים שלה ומעל הכול – התושב זוכה לשירות טוב יותר.

“שיתוף הפעולה העסקי עם מלם תים בשנה האחרונה הוכיח את עצמו ואפשר לנו לבצע קפיצת דרגה עסקית נוספת. כשעלתה האפשרות של רכישת Webit על ידי מלם תים, היה לי ברור כי זהו מהלך טבעי ונכון לשני הצדדים, שיאפשר לנו למקסם את יכולותינו”, מסכם ניסים את המהלך, “אני שמח וגאה להצטרף לקבוצת ה-IT המובילה בישראל ובטוח שיחד נגיע לפסגות חדשות”.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם