נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם מערכות מציעה פתרון חדש בתחום ה- IoT

עופר בן דוד, מנהל חטיבת הפרויקטים של מלם מערכות.
צילום: רז רובוסקי

מלם מערכות מקבוצת מלם תים, מציעה פתרון חדש בתחום החם ביותר בשוק – פלטפורמת האינטרנט של הדברים, מבוססת ענן לאיסוף, ניתוח והצגת נתונים ממגוון של מכונות, סנסורים, בקרים או כל התקן אחר  אשר יכול לשדר נתונים.

הפתרון החדש הוא חלק ממסגרת הסכם שותפות עם גאוניק שפיתחה את הפלטפורמה  החדשנית. במסגרת השותפות, מלם מערכות תמכור רישוי, יישום, שירותי תחזוקה ותמיכה במוצר.

בעזרת ההסכם תספק מלם פתרונות מקצה לקצה כולל אינטגרציה בין מערכות כגון: CRM ,ERP ,Billing ואינטרנט של הדברים אשר תאפשר ללקוחות לרכז מאמצים בגרעין העסקי ולמנף את הכלים הקיימים לטובתם.

בזכות הסכם השותפות, התקבלה גאוניק לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט (Microsoft), אשר הקנה לה תקציב של מאות אלפי דולרים לשימוש בפלטפורמת הענן – Azuree של מיקרוסופט.

לדברי עופר בן דוד, מנהל חטיבת הפרויקטים במלם מערכות תוכנה, “מלם ממשיכה לפעול במרץ בתחום האינטרנט של הדברים בשיתוף פעולה עם הפתרונות החדשניים ביותר בתחום. הפתרון החדש בתחום האינטרנט של הדברים יספק מענה לניהול מידע רב ממקורות מבוזרים, ובאופן נגיש ויעיל”.

רמי רפאלי, מנכ”ל גאוניק, הוסיף ואמר כי “גאוניק שמחה על ההזדמנות לשתף פעולה עם מלם מערכות ולספק פתרונות מקצה לקצה עבור לקוחות וארגונים בתעשייה, אשר יספקו מענה הוליסטי לאתגרים העתידים בעולמות האינטרנט של הדברים.

פתרונות ייחודיים משלימים

מלם מערכות תוכנה מבית מלם תים הוא בית מערכות מהגדולים ומהמובילים בארץ, המתמחה בטכנולוגיות מערכות מידע, מוצרים, ארכיטקטורות פיתוח וניהול פרויקטים מורכבים.

מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים.

לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ-3,400 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כמו כן, למלם תים חברות בת המתמחות בטכנולוגיות ובפתרונות ייחודיים המשלימים את תחומי עיסוקה המרכזיים של הקבוצה.

מלם תים נמצאת בשליטת שלמה אייזנברג ונסחרת בבורסה בתל אביב.

גאוניק היא חברה צומחת בתחום הענן וה-Big Data עבור האינטרנט של הדברים התעשייתי. החברה מספקת תמיכה ל-M2M ולאינטרנט של הדברים, תקשורת ישירה בין מכשירים תוך כדי שימוש בערוצי תקשורת, כולל חוטי ואלחוטי.

לגאוניק פלטפורמת אינטרנט של הדברים בענן לאיסוף וניתוח אנליטי מתקדם של נתונים גולמיים והצגתם. בעזרת הפתרון החברה מאפשרת לייצר יישומים מתקדמים עבור התעשייה על מנת לשפר ביצועים ולייצר מנוע צמיחה נוסף בעזרת הפיכת הנתונים לתובנות ובעזרת למידה חישובית (Machine Learning), המאפשרות לקבל החלטות מדויקות ונכונות עם תמיכת החלטה והנעה לפעולה.

גאוניק פועלת ומספקת תוצאה מהימנה בזמן אמיתי, עם פתרונות מבוססים על ענן, כך שהרשת תוכל לאסוף, לאחסן, לנתח ולהציג מידע בדרך קלה ובטיחותית.

מערכות החברה תומכות במגוון פרוטוקולים תקשורת כולל: TCP ,UDP ,HTTP ,SMTP ,FTP ,MQTT ,REST ,Ethernet Modbus ,ETL/SQL ,OPC וכד’.

פורסם ב-13 לנובמבר 2016 ע”י אנשים ומחשבים

 

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם