נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם מערכות תקים מערכת לניהול מערך התרומות עבור מכון ויצמן

עופר בן דוד, מנהל חטיבת הפרויקטים של מלם מערכות.
צילום: רז רובוסקי

 

מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, זכתה בימים אלה בפרויקט להטמעת מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) במכון ויצמן. הפרויקט הוא אחד הראשונים בארץ שייושם על גבי תשתיות ה-CRM בענן של מיקרוסופט – Dynamics CRM Online.

במסגרת העסקה, תטמיע מלם מערכות מערכת CRM  חדשה, אשר מהווה תחליף למספר מערכות מיושנות שפועלות כיום. המערכת תאפשר יכולת ניהול ובקרה כספית הדוקה של מערך התרומות במכון ויצמן. המערכת תוכל לשפר את הקשרים של המכון ויצמן עם תורמים ואגודות ידידים בארץ ובעולם. הקמת המערכת צפויה להסתיים בתוך כשנה.

עופר בן דוד, מנהל חטיבת הפרויקטים במלם מערכות, אומר: “מערכת ה-CRM שתקים מלם מערכות עבור מכון ויצמן תאפשר לשפר את הניהול, התפעול, השירות והבקרה של מערך התרומות של המכון. מכון ויצמן הוא אחד ממוסדות המחקר המובילים בעולם ואנו שמחים לסייע לו במטרה חשובה זו”.

קלי אבידן, מנהלת המחלקה לפיתוח משאבים במכון ויצמן: מערכת הCRM של מיקרוסופט אשר תוטמע ע”י חברת מלם אשר זכתה במכרז, תהווה מנוף לשיפור תהליך ניהול התרומות והקשר עם התורמים של המכון בארץ ובעולם. אנו בטוחים שיחד עם חברת מלם, הצוות המקצועי של המכון וחברת הייעוץ נקסטסטפ בהנהלת הדס בשן, נוכל לבצע פרוייקט מוצלח באיכות הראויה ובלוחות הזמנים והתקציב שתוכננו

 

 

 

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם