נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם מקימה אתר לארגון נפש בנפש

מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, מפתחת ומקימה אתר אינטרנט חדש לארגון נפש בנפש, המעודד עלייה לישראל מצפון אמריקה ומבריטניה ומסייע לעולים בתהליך עלייתם וקליטתם בארץ. הקמת האתר החלה בפברואר 2016 והוא צפוי לעלות לאוויר בסוף השנה. היקפו של הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט תקים מלם מערכות אתר חדש עם חוויית משתמש משופרת, נוחה ואינטראקטיבית עבור העולים. האתר החדש יותאם לגרסת מובייל.

הפרויקט נועד לספק רישום לבקשת עלייה בדרך קלה וידידותית, שתמשוך משתמשים להירשם, וכן להמשיך את תהליך הרישום ומילוי פרטי העלייה. האתר החדש לא ישמש רק בקשה לעלייה אלא גם פורטל אישי, דרכו העולה יוכל למלא את השאלון, להזמין את טיסת העלייה ולעמוד בקשר מול יועץ העלייה האישי שלו בכל עת.

האתר כולל הפעלה של לוגיקה פנימית בזמן מילוי השאלון, שתאפשר העלאת מסמכים של תהליך העלייה במקביל למילוי השאלון.

המטרה: להקל על העולים

בשלב הראשון יפעל האתר בשפה האנגלית. בהיבט הטכנולוגי, בצד השרת עושה הפרויקט שימוש בטכנולוגיות Java, כגון: Java 8 ,Spring ,Spring MVC ,Hibernate ובצד הלקוח נעשה שימוש בטכנולוגיית AngularJS.

ארגון נפש בנפש הוקם בשנת 2002 על ידי הרב יהושע פס ואיש העסקים טוני גלברט. הארגון מסייע בעלייה מארצות הברית, קנדה ואנגליה. לצד עידוד העלייה, הארגון מעמיד מערך מקצועי לרווחת העולים ומסייע להם במעבר, באמצעות מציאת תעסוקה, השתלבות בקהילה, במערכת הבריאות והחינוך, בעלויות מעבר גבוהות ובהתמודדות עם הבירוקרטיה הממשלתית.

לדברי זאב גרשינסקי, סמנכ”ל נפש בנפש, “העיקרון המנחה של הארגון הוא העמדת העולה במרכז. מתוך כך, שמנו לנו למטרה להקל על העולים – הן בהנגשת המידע החיוני עבורם והן תוך הפשטת והקלת תהליך העלייה עצמו. פיתוח האתר החדש זוהי דרך נוספת שבה אנו מנצלים מוצרים בקדמת הטכנולוגיה על מנת להשיג מטרה זו”.

הקיץ, אמר, “חגגנו את העולה ה-50 אלף של הארגון וכולי תקווה שבעקבות הפרויקט נזכה לסייע לעוד אלפים רבים בעתיד”.

יורם לבקוביץ, מנהל חטיבת טכנולוגיות, מלם מערכות, ציין כי “האתר החדש ישפר באופן משמעותי את הגישה למידע עבור העולים, ויקל עליהם את תהליך הרישום ומילוי פרטי העלייה”.

פורסם ב-31 לאוגוסט  2016 ע”י אנשים ומחשבים

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם