נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם שכר הטמיעה באל על מערכת שכר, נוכחות ומשאבי אנוש

מלם שכר מקבוצת מלם תים הטמיעה באל על מערכת שכר, נוכחות ומשאבי אנוש. הפרויקט החל לפני כשנה וחצי – במאי 2018 – והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

המערכת שמלם שכר הטמיעה הותאמה לתהליכי העבודה בניהול ההון האנושי הנהוגים באל על, והיא מספקת פתרונות שקופים מקצה לקצה – לרבות גיוס העובד וניהול מחזור חיי העובד בארגון. המערכת מנהלת את ההון האנושי בחברת התעופה, המעסיקה כ-7,000 עובדים, במגוון צורות העסקה והסכמי שכר. בחברה אומרים כי היא מאפשרת ייעול של תהליכי ניהול המשאב האנושי, תוך בניית פלטפורמה לשיתוף ולמעורבות של העובדים בחברה. כמו כן, היא מסייעת למחלקת משאבי האנוש לנהל את כלל הנתונים האישיים והתעסוקתיים של עובדי החברה, תוך יצירת עץ ארגוני וכלל התהליכים במעגל חיי העובד.

המערכת כוללת כלי BI מובנים, שמספקים עוד תובנות למחלקת משאבי האנוש, עם ערך עסקי. כך, היא מספקת כלים שמאפשרים לאנשי מחלקת משאבי האנוש להגיע להנהלה עם מידע איכותי ובאופן יזום. זאת, תוך ראייה עסקית ובניית האסטרטגיה הארגונית.

פרויקט הקמת המערכת התנהל על בסיס המתודולוגיה של מלם שכר, שאפשרה הטמעה בו זמנית של כל המודולים. המערכת שהוטמעה מבוססת אורקל וכוללת, בין היתר: מודול לחישוב שכר המותאם להסכמי שכר ייחודיים באל על, מודול איסוף וניתוח נתוני נוכחות, מודול משאבי אנוש, מערכת מתקדמת לסליקה פנסיונית, מודול BI למנהלים, מודול פרישה, מודול תכנון תקציב, תלוש אונליין, לרבות אפליקציה לצפייה בנתוני התלוש בטלפון החכם וטופס 101 אלקטרוני. עוד במסגרת הפרויקט בוצעה אינטגרציה עם מערכות מידע פנימיות של אל על.

“עלייה לאוויר בפרק זמן חסר תקדים”

יהודית גריסרו, סמנכ”לית משאבי אנוש באל על, אמרה כי “החברה מובילה מהפכה טכנולוגית בדרך הניהול של המשאב האנושי שלה. על. זהו המשאב החשוב ביותר באל על. המערכת החדשה מאפשרת לנו לייעל את העבודה מהקצה אל הקצה בכל הקשור לניהול כוח האדם בחברה”.

שחר מרקוביץ’, סמנכ”ל דיגיטל ומחשוב בחברת התעופה, ציין ש-“בזכות שיתוף פעולה מלא והדוק עם הצוות של מלם, המערכת עלתה לאוויר בפרק זמן חסר תקדים ביחס להיקף ומורכבות הפרויקט”.

לדברי אורי צלאח, מנכ”ל מלם שכר, “הפרויקט המשותף של התקנת מערכת מורכבת ורגישה בזמן קצר הצליח הודות לשיתוף פעולה פורה עם הלקוח, כולל אחריות משותפת לכל תהליך, במסגרתו נדרשנו לקבל החלטות מורכבות באבני הדרך במשך הפרויקט”.

 

פורסם ע”י “אנשים ומחשבים” ב- 22 באוקטובר 2019

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם