נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים הקימה פלטפורמה טכנולוגית שתאפשר העברת פתרונות תוכנה לרובד 5 בנימבוס

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה של מלם תים עם חברת אמזון המפעילה את AWS, מלם תים משיקה בימים אלה תוכנית שותפים חדשה ומקיפה שתסייע לספקיות פתרונות תוכנה שונים וסטארטאפים לעלות למרקט פלייס של אמזון ולעבור את כל האישורים הנלווים.

רובד 5 הינו השלב החמישי בפרויקט נימבוס להוספת שירותים לשוק הדיגיטלי הממשלתי בענן, אשר ינגיש שירותי ענן המוצעים על ידי ספקים שונים ובמרקט פלייס של ספקי הענן הנבחרים בממשלה – AWS ו-GCP, כך שאלו יהיו זמינים רכישה על ידי משרדי הממשלה ויחידות הסמך בשווקים הדיגיטליים הממשלתיים שיוקמו על בסיס המרקט פלייס של כל אחד מספקי הענן.

מוטי פנחס, ה-CTO של חברת מלם תים, ציין: “המיזם נולד עקב פניות רבות של לקוחות ושותפים שביקשו מאיתנו  לסייע להם לצלוח את הדרך על מנת להיות חלק מהספקים של נימבוס. אנו נענינו מיידית לאתגר וכבר יישמנו זאת באופן פעיל עם כמה משותפינו. כמו כן, ההתמחות והניסיון הרב של מלם תים בטכנולוגיות הענן השונות מאפשרת לנו את התאמת הטכנולוגיה למודלים העסקיים של חברות הענן השונות”.

ירון אלטשולר, מנהל פעילות המגזר הציבור ב-AWS ישראל, מסר: “ניסיונה הרב של מלם תים בשוק הישראלי, אמזון רואה במלם תים שותף חזק בסקטור הציבורי בישראל וכן שותף משמעותי בכל הקשור להובלה של סטארטאפים ופתרונות טכנולוגיים שונים. אנו נמצאים כולנו בטיימינג מצוין בכל הקשור להנגשת הפתרונות הטכנולוגיים למגזר הציבורי כחלק מהמעבר לענן בכלל ולנימבוס בפרט. כאזרחים ישראלים זו בשורה משמעותית ובקרוב כולם יוכלו ליהנות עוד יותר מעושר המרקט פלייס של AWS”.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם