נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים מבצעת טרנספורמציה דיגיטלית בשוק הסיטונאי

מלם תים, קבוצת ה- IT והאינטגרציה המובילה, משיקה פלטפורמה טכנולוגית חדשה – MarketTeam (מרקט תים), לניהול המכירות והמלאי בשוק הסיטונאי.

האפליקציה שפותחה על ידי מלם תים במיוחד עבור סוחרי השווקים הסיטונאים ברחבי הארץ, שהמרכזיים  שבהם נמצאים בצריפין, ירושלים וחיפה, כוללת מודולים לניהול מכירות, קופה ומלאי בזמן אמת ובכך מייעלת את ניהול המכירות, המלאי, הספקים ושירות הלקוחות.

מדובר במערכת Web המתבססת על תשתיות ענן Azure ופועלת במודל עסקי של תוכנה כשירות ((SaaS. המערכת כוללת שימוש בטאבלטים מוקשחים בהיבטי תוכנה וחומרה לצורך ביצוע מכירות בשטח בתנאים הייחודיים לשוק, בשילוב של תקשורת וכן כוללת ממשקים דו כיווניים למערכת הנהלת חשבונות.

המערכת מאפשרת: ביצוע מכירה למספר לקוחות בו זמנית, הצגת יתרות לקוח בקופה, התממשקות למערכות הנהלת חשבונות, ניהול תהליכי מלאי, קליטה, גריעה וספירה, ניהול ובקרה של פריטים, לקוחות, מכירות ועוד. מלם תים מספקת ללקוחות תמיכה וליווי בהקמה ולאורך כל תקופת השימוש.

תמר מימון, מנהלת מוצר MarketTeam במלם תים: “המערכת כוללת מעטפת אבטחת מידע לשמירת פרטיות המידע ומתממשקת למערכות הנהלת החשבונות בלחיצת כפתור. זהו פתרון ייחודי, מבוסס טאבלט מוקשח למוכרנים וקופאים ומותאמת לכל אמצעי קצה לפי תוכן ייעודי – Tablet, Desktop, Mobile. המערכת נמכרת במודל רישוי אטרקטיבי ומותאם לקוח והתפעול שלה קל וידידותי למשתמש. זהו פתרון  מותאם במיוחד, המאפשר תיעוד של כל תהליך המכירה מול כל לקוח. כיום, כל תהליך המכירה מתבצע באופן ידני, באמצעות פנקסים, בהם רושמים את הנתונים, אשר מוקלדים למערכת על ידי אנשי הנהלת החשבונות. מערכת MarketTeam, מאפשרת לסוחרים לקלוט את נתוני המכירה ישירות בטאבלט האישי שלהם, ובלחיצת כפתור כל המידע מועבר להנהלת החשבונות, באופן שמשפר משמעותית את הבקרה בכל עת. בנוסף לכך – במקום לבצע חישובים ידניים במהלך המכירה, שהינם מקור לטעויות רבות, המערכת  מחשבת את המחירים הסופיים והנתונים מוצגים באופן אוטומטי וברור.

יתרונות המערכת רבים ובהם: מהירות וקלות התפעול, דיוק בהקלדה, מעקב אחר טעויות אנוש, שקיפות, הצגת נתונים בזמן אמת לאורך כל תהליך המכירה גם בהתחברות מהבית, יכולת ביצוע ניתוח מהיר ומעמיק של הנתונים בלחיצת כפתור וחיסכון בכח אדם, התורם לשיפור הרווחיות. בנוסף לכך, מאפשרת המערכת תחקור אירועים שבמחלוקת מול מצלמות האבטחה והגעה לחקר האמת באופן מהיר ומדוייק. נושא לא פחות חשוב הוא הקושי בפענוח כתב היד של המוכרים, אשר לא קיים כשמדובר בהקלדה הפשוטה והאינטואיטיבית באמצעות המערכת”.

דוד, סמנכ”ל כספים, י. פסטרנק ושות’ תוצרת חקלאית בע”מ: “פנינו למלם תים עם רעיון לפיתוח המוצר, עקב צורך עמוק מהשטח ולשמחתנו בחברה הרימו את הכפפה והתחלנו להשתמש במערכת, לאחר תהליך אפיון בהשתתפותנו. אין ספק שהמערכת החדשה מעבירה את המכירות וניהול המוצר בשווקים הסיטונאים לעידן המחשוב של המאה ה- 21. המערכת מבצעת את תהליך המכירה בצורה ממוחשבת, עם יכולת בקרה וניהול של העסק בצורה ממוקדת ויעילה, המאפשרת להתנהל נכון יותר. כל תהליכי המכירה, הגבייה והפיקוח, הרבה יותר מסודרים והיכולת לנהל את המלאי בכל רגע נתון, משמעותית ביותר”.

 

פורסם ע”י “IT News” ב- 23/08/2022

 

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם