נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים רכשה את חברת הדיגיטל Pionet

מלם תים מעוניינת להוביל את תחום הטרנספורמציה הדיגיטלית בישראל. לצורך כך רכשה באחרונה החברה את אחת מהחלוצות בתחום, חברת פיונט. בגין העסקה שילמה מלם תים (-0.62% 76520) 15 מיליון שקל.

אמנם מדובר בסכום זניח לחברה שנסחרת לפי שווי של 1.6 מיליארד שקל ונהנית ממחזור הכנסות שנתי של כ-2 מיליארד שקל – אבל בצירוף שתי הרכישות האחרונות (D4E ו-(webit מלם תים כבר השקיעה בתחום, שהיא צופה שיהווה לה בעתיד מנוע צמיחה, כ-30 מיליון שקל.
לפיונט מגוון מוצרים בעולמות הדיגיטל, ובהם מערכת site vision – מערכת ECM ומסחר אלקטרוני שמיועדת לארגונים בינוניים וגדולים. ולפיונט יש גם מערכת ייעודית למגזר העירוני, המנגישה כשירות SASS את כלל השירותים העירוניים לתושבים.
פיונט מתמקדת בטרנספורמציה דיגטלית, תחום שבא להסדיר ממשקים בין מערכות מידע גדולות. כיום כל הנגשת מידע בסלולר, בין אם מדובר במידע בנקאי, ממשלתי או תעשייתי – דורש פרויקט IT גדול תומך מאחוריו. בשביל שמישהו יישב בתאילנד ויוכל להזמין בטלפון שלו כרטיס טיסה לישראל, צריך שהמידע הדיגיטלי יתממשק למערכות ה-ERP של ארגון התעופה. הארגונים הגדולים נדרשים להשקיע הרבה מאוד כסף בתקשורת הזאת.

לדוגמה, הבנקים הישראלים שמחזיקים במערכות ליבה ישנות יידרשו להשקיע מיליארדי דולרים בשביל להתאים את מערכות הליבה לעידן החדש. זהו תחום ההתמחות של פיונט, שהינה בין החלוצות בישראל ופועלת בתחום כבר 18 שנה. בין לקוחותיה כיום ניתן למצוא את חברת החשמל, רכבת ישראל, חברת הביטוח איילון, וכן את בתי החולים רמב”ם ואסותא. לחברה 65 עובדים שיושבים בצפון. כעת הם יצטרפו לצוות של מלם תים שמתמחה בתחום הכולל יותר מ-200 עובדים. מבין חברות ה-IT הנסחרות בבורסה בתל אביב ניתן למצוא גם השקעה של המתחרה מטריקס בתחום: גם היא רכשה כמה חברות וכ-250 עובדיה מתמחים בתחום זה.

שרון עזרא, סמנכ”ל פתרונות דיגיטל במלם תים, מסר: “פיונט היא חברה מובילה בעולמות הדיגיטל ומתמחה באפיון, עיצוב ופיתוח אתר אינטרנט מגוונים. הרכישה שלה היא פועל יוצא של האסטרטגיה של מלם תים להמשיך ולעבות את פורטפוליו השירותים והפתרונות כדי להעניק ללקוחותינו פתרונות 360 בתחום של טרנספורמציה דיגיטלית. זוהי הרכישה השלישית בעולם הדיגיטל תוך שנה וחצי. הרכישה הזו מהווה אמירה ברורה ואבן דרך בהפיכת מלם תים לשחקן המרכזי והמוביל בעולם הדיגיטל”.
שלי מחרז ואסף קיסוס, ממייסדי פיונט, הוסיפו: “העסקה בין פיונט למלם תים תייצר סינרגיה שתבוא לידי ביטוי בשילוב הפתרונות שמציעה פיונט יחד עם יכולות השיווק של מלם תים, וההתקשרות שלה עם מגוון לקוחות מובילים”.
חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם