נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים רכשה את פעילות Salesforce מאנפיטק

קבוצת מלם תים רכשה את פעילות Salesforce מאנפיטק (NPTech). היקף הרכישה לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים, כך נודע לאנשים ומחשבים.

אנפיטק היא חברה לתועלת הציבור (מלכ”ר, מוסד ללא כוונת רווח) אשר הוקמה בשנת 2009 על ידי יד הנדיב (קרן רוטשילד) וג’וינט ישראל, במטרה לסייע לארגונים חברתיים לעשות שימוש מיטבי ב-IT, כך שהטכנולוגיה תשרת את מטרותיהם ותהווה מנוע מרכזי לקידום פעילות חברתית – לגיוס משאבים, להנעת מתנדבים, להעלאת נושאים לדיון ציבורי ועוד. אנפיטק שירתה יותר מ-1,000 ארגונים מהמגזר השלישי מאז הקמתה.

אחת הפעילויות באנפיטק, זו שנרכשה על ידי מלם תים – היא פעילות ה-Salesforce. החברה ערכה מאות פרויקטים בתחום, ופיתחה מוצרי תוכנה ייחודיים, אשר מתאימים לעולם העמותות ולעולם העסקי.

עובדי הפעילות שנרכשה מאנפיטק אשר עברו למלם תים עם הרכישה, ביניהם מיישמים, מנתחי מערכות ומפתחים, כולם בתחום ה-Salesforce – ימשיכו לעבוד במשרדיהם בלוד. ממלם תים נמסר כי היא ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום ה-Salesforce ומגייסת בימים אלה עובדים חדשים בתחום.

חלק ממהלך של רכישת כמה חברות

אודי וינטראוב, מנכ”ל מלם תים אמר כי “רכישת פעילות Salesforce מאנפיטק היא חלק ממהלך של רכישת כמה חברות. מטרת המהלך היא חיזוק יכולות החברה במגוון תחומים והרחבת סל מוצריה ומנעד לקוחותיה. Salesforce הינה תוספת משמעותית, אשר תהווה את הבסיס של מלם תים להתרחבות בעולם העסקי, בעולמות התוכנות הארגוניות, בפתרונות עבור גופי אנטרפרייז ולקוחות בינוניים וקטנים”.

ויינטראוב הוסיף כי “פעילות Salesforce מול העמותות, אשר הניבה עד כה מאות פרויקטים, תמשיך ביתר שאת גם במסגרת קבוצת מלם תים. נמשיך לתמוך ולפתח את הפעילות בעולם העמותות”.

זוהי הרכישה השלישית של מלם תים בתקופה האחרונה. באוקטובר האחרון הקבוצה רכשה את פעילות E4D, המתמחה בהעסקה ובניהול מומחים טכנולוגיים בעולמות הפיתוח, הדיגיטל ופיתוח אפליקציות למובייל, תמורת מיליונים בודדים של שקלים. הנרכשת מונה כ-40 עובדים והוקמה בשנת 2008. עובדי E4D השתלבו בחטיבת מומחים טכנולוגיים במלם מערכות, מקבוצת מלם תים.

בספטמבר השנה פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי קבוצת מלם תים רכשה את פעילות מאיה מיקור-חוץ וייעוץ, תמורת מיליוני שקלים. מאיה מתמחה במתן שירותי ייעוץ למערכות מידע ובמיקור חוץ. עובדי החברה, המעסיקה עשרות יועצים, הצטרפו לאגף שירותים מנוהלים במלם תים.

פורסם ע”י “אנשים ומחשבים” ב- 18 בינואר 2018.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם