נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

מלם תים תטמיע Open Text בקרן הפנסיה גילעד

גילעד – קרן גמלאות לעובדים דתיים, בחרה במלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה במדינה, להקמה, תחזוקה ותפעול פתרון ניהול מסמכים דיגיטלי, מבוסס על מערכת OpenText Content Management. זהו המוצר המוביל בתחום      ה- ECM (ניהול תוכן ארגוני) לפי דוח גרטנר לשנת 2017. משך הפרוייקט המתוכנן כ- 5 חודשים.

קרן גילעד הוקמה בשנת 1959. ייחודה בכך שבמשך כל שנות פעילותה השכילה להשיג עודף אקטוארי. הונה הצבור בסוף שנת 2016 הוא כ- 10 מילארד ₪. כ- 500 מעסיקים מבטחים את עובדיהם בגילעד וביניהם: אוניברסיטת בר אילן, בנק המזרחי, מעונות אמונה, חברת פלאפון, קבוצת מוטורולה ישראל, קיבוצים, מכללות אקדמיות, מרכז ישיבות בנ”ע ועוד.

חברת Open Text, אשר מלם תים היא נציגתה בישראל, מפתחת סוויטת פתרונות מהמתקדמים בעולם לניהול מסמכים התומכים באופן אינטגרלי בתהליכי העבודה בארגון וכן בכל מחזור החיים של פריט תוכן בארגון, החל מיצירתו, אחסונו, ניהולו, וכלה בארכוב הפריט לאורך זמן. המערכת מסייעת לנהל את המידע הלא מובנה, תוך חיסכון כספי, ייעול התפעול ואפשרות לשמר את התוכן הנדרש על פי החוק.

 יואב ערמוני – מנכ”ל גילעד: “בחרנו בפתרון המוביל של Open Text במטרה להביא לשיפור נגישות המידע והשקיפות מול לקוחותינו, כמו גם לשיפור וייעול תהליכי העבודה בחברה. המערכת תשמש כתשתית הארגונית של גילעד לניהול מסמכים, עם אינטגרציה למערכות התפעוליות ותעמוד בדרישות הרגולציה ודרישות אבטחת המידע”.

לירון טבק – מנהלת תחום ECM בקבוצת מלם תים: “Open Text תהווה פתרון כלל ארגוני לניהול מתקדם של המידע בחברת גילעד ותאפשר לה לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, כולל פתרון חדר סריקה מרכזי. המערכת תייצר שקיפות מלאה בחברה, עם שיתוף ידע מקסימלי ותהווה מאגר מרכזי אחד שיאפשר לאתר את המסמכים בארגון באופן פשוט ומהיר וכך להביא לחסכון משמעותי בזמני העבודה. בפרויקט תוטמע גרסה 16, הכוללת UI חדשני מבוסס HTML5”.

 

פורסם ע”י “אנשים ומחשבים” ב- 12 באפריל 2018.

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם