נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

סיסקו העניקה למלם תים הסמכה משמעותית ויחידה בארץ: Master Security

סיסקו (Cisco) הכריזה על הענקת הסמכה משמעותית לחברת ה-IT והאינטגרציה המובילה מלם תים – Cisco Master Security Specialization, הנחשבת להסמכה הגבוהה ביותר של החברה בעולם בתחום אבטחת המידע. ההסמכה ניתנה עבור מיומנויות טכנולוגיות ורמת השירות בישראל.

בהודעת ההסמכה נכתב: “מלם תים הוכיחה שהיא יכולה לספק פתרונות מתוחכמים עם ערך מוסף של סיסקו, באמצעות יכולות המכירה המעמיקות של החברה. כהוקרה על הישג זה, מלם תים תוכר כשותפה בעלת התמחות האבטחה הראשית של סיסקו”.

מימין לשמאל: עידן וינר, סמנכ"ל מכירות במלם תים; שרית רצר, סמנכ"לית השותפים בסיסקו; ואיציק ציקורל, מנהל שותפים במלם תים.

מימין לשמאל: עידן וינר, סמנכ”ל מכירות במלם תים; שרית רצר, סמנכ”לית השותפים בסיסקו; ואיציק ציקורל, מנהל שותפים במלם תים. צילום: ענבל מרמרי, עמית נעים, ו-יח”צ (בהתאמה)

 

 

עידן וינר, סמנכ”ל מכירות במלם תים: “אנו גאים ונרגשים מקבלת ההסמכה החשובה למינוף הפעילות העסקית של סיסקו ושלנו, במיוחד לאור העובדה כי אנו היחידים בארץ המחזיקים בה. הישג זה הוא תולדה של עבודה מאומצת וביטוי למקצוענות חסרת תקדים, המהווה קפיצת מדרגה בכל הנוגע לפתרונות אבטחת מידע מבית סיסקו”.

שרית רצר, סמנכ”לית השותפים בסיסקו: “סיסקו ממשיכה לראות בשותפים העסקיים שלה מנוע להצלחה. בעידן של היום, פישוט המורכבות הטכנולוגית טמון בפתרונות מעולים ומתן מענה מקצועי ללקוחות שלנו, ואלו תלויים במקצוענות של השותפים שלנו. אנו שמחים על ההישג של מלם תים בהסמכה יוקרתית זו, בתחום הצומח ביותר בסיסקו ישראל- אבטחת המידע”.

איציק ציקורל, מנהל שותפים במלם תים: “מלם תים בעלת שותפות הגבוהה ביותר של סיסקו – Cisco Gold. החברות מנהלות קשר של שותפות חזקה במשך שנים רבות, במסגרתו ביצעו פרויקטים רבים מבוססי סיסקו, המביאים לידי ביטוי את החדשנות, האיכות וערכי המצוינות של שתי החברות. הסמכה זו מביאה אותנו לשורה הראשונה באפיון הטמעה ומתן שירות בתחום אבטחת המידע, הנדרש כיום בקרב כל סוגי הלקוחות”.

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם ע”י “אנשים ומחשבים ” ב- 27.11.2022

חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם