נגישות
[wpa_toolbar]
שפות
main-pic

צמיחה וחדשנות עסקית הם שם המשחק ו-Rise With SAP הוא האמצעי לכך!

“כדי לצמוח ולהתייעל, על הארגונים כיום לפתח מודלים עסקיים חדשים המותאמים למצבי השוק, כמו גם לאפשר  חדשנות ושינויים במערכות הארגוניות ובניהול תהליכים עסקיים. Rise with SAP הוא פתרון מקיף ומתקדם, אשר מאפשר לחברות ליישם חדשנות עסקית בקלות ובמהירות”, אומרת סיון לברון, מנהלת פיתוח עסקי ומנהלת פרוייקטי SAP בכירה באגף יישומים במלם תים. בשיחה עמנו, לקראת כנס Rise with SAP של אנשים ומחשבים, היא מסבירה מהן הדרכים להשגת חדשנות טכנולוגית באמצעות הפתרונות של סאפ ואיך עושים את זה נכון.

 

מה כולל פתרון Rise with SAP?

 

מדובר בפתרון במודל ERP as a service, הכולל את כל מרכיבי הענן כגון: רישוי, תשתיות, אבטחה, אחזקה תשתיתית ואפליקטיבית, אשר מותאם לכל פלטפורמות הענן לרבות:  AWS, Azure , Google cloud.

 

למי Rise with SAP מתאים?

 

  • חברות הרוצות להוביל חדשנות לליבת הארגון ולהרוויח מגוון רחב של פתרונות טכנולוגים ועסקיים.
  • ארגונים השואפים לצמצם את הפער בין ה- delivery time של מערכות מידע לבין המציאות העסקית.
  • חברות וארגונים המעוניינים להטמיע מערכת SAP S/4HANA במודל ענן בפרויקט קצר.
  • לקוחות SAP ECC המעוניינים בטרנספורמציה לענן.

 

מהם היתרונות העסקיים והטכנולוגיים במעבר של SAP S/4HANA לענן?

 

  1. שירות מקצה לקצה – כאשר עוברים לענן, כל השירותים האפליקטיביים והתשתיתיים הם מול גורם אחד.
  2. יכולות עיבוד נתונים משופרות ומהירות – מערכת SAP S/4HANA בעלת יכולות עיבוד כמויות גדולות מאוד של מידע בזמן קצר מאוד. יתרון זה מאפשר לארגון הסקת מסקנות מהירה ומשופרת בזמן אמת.
  3. ממשק משתמש משופר, נוח ואינטואיטיבי – מערכת SAP S/4HANA מבוססת בעיקרה על תפיסת Fiori של SAP. על ידי שימוש במגוון רחב של אפליקציות סטנדרטיות, ניתן לשפר משמעותית את תהליכי העבודה וחווית המשתמש.
  4. חדשנות לצד פשטות – פיתוח של אפליקציות Fiori פשוטות ללא צורך בפיתוח .UI

 

מהי המומחיות הנדרשת בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית?

 

“על מנת למנף ארגון לקדמת הטכנולוגיה, יש לקדם את התהליכים הפנים ארגוניים בליווי המומחים הטובים ביותר בתחום”, אומרת לברון. “לחברת האינטגרציה וה- IT המובילה מלם תים, מאות מומחי SAP במודולים השונים והיא בעלת מומחיות בפרוייקטי הקמה ותחזוקה של SAP , תוך שהיא מובילה במעבר לענן בכלל ובשדרוג ל-S/4HANA   בפרט.

מלם תים היא החברה שהעלתה לאוויר את מספר פרוייקטיS/4HANA   הגדול ביותר בארץ. לחברה מיישמים רבים, בעלי ניסיון מוכח, Hands On הבקיאים במודולים השונים ב- S/4HANA , כמו גם בפיתוח בכלים החדשניים ובתשתיות HANA . צוות מלם תים עבר הסמכה על ידי SAP לביצוע שדרוג ל-  S/4HANA והמומחיות שלנו היא ב”תפירת החליפה” הייעודית עבור הלקוח, במינימום זמן, משאבים ותקציב”.

 

4 טיפים חשובים שכל מנהל צריך לדעת

 

  1. המטרה העיקרית במעבר ל-S/4HANA הינה פישוט תהליכים עסקיים, בדגש על חווית המשתמש      (UI-UX) .
  2. מבחינת הRoadmap – של SAP, הארגונים העובדים עם SAP-ECC צריכים לבצע את המיגרציה מ- ECC לS/4HANA – עד שנת 2027.
  3. כדי לבנות ארכיטקטורה עסקית נכונה, מומלץ לבצע שלב מקדים לשדרוג הטכני ולהריץ תכניות באמצעות כלים ייעודים, שמטרתם לנתח את משמעויות השדרוג, על מנת להיערך אליו בצורה מיטבית.
  4. על מנת שהמוצר יהיה בתחזוקה מלאה של SAP- על ארגונים שנמצאים בS/4HANA – בגרסת 1709, 1809, 1909, לשדרג לגרסת 2020 ומעלה, ועל ארגונים שנמצאים בגרסת ECC-EHP5  ומטה, לשדרג ל- Ehp6  ומעלה.
חזרה לכל החדשות
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
בכל שאלה, בקשה ועניין, אנו פה עבורכם. מלאו את פרטיכם ונשמח לשוב אליכם בהקדם